Sumber: http://eltelu.blogspot.com/2012/09/cara-membuat-tab-menu-horizontal.html#ixzz2BUn2TQsY




Cari Misteri

Benarkah Upin Ipin Sebagai Agresi Halus Yahudi?

 
Upin Ipin
 
Film Upin dan Ipin adalah salah satu film favorit bagi anak-anak bahkan orang dewasa pun banyak yang menyukainya.Film buatan Malaysia ini sukses beredar dan menghibur banyak masyarakat,termasuk Indonesia.

Dibalik kesuksesan itu ada kabar bahwa film Upin & Ipin adalah salah satu produk agresi halus Yahudi.Hal ini didasari dari makna Upin kalau di terjemahkan dalam bahasa Aramaic mengandung maksud "Aku benci Rosul".Sedangakan Ipin,kalau di terjemahkan dalam bahasa Syriac mengandung maksud "Aku suka Israel".Jadi untuk yang menyukai film Upin & Ipin,sebutlah Upin dengan Uffin dan panggialan Ariffin untuk sang Ipin. 

Sedangkan mengenai logo pada baju makin lebih memperburuk lagi.Penggunaan huruf "U" pada baju Upin dan "I" pada baju Ipin. "U" bermaksud " USA " "I" bermaksud " Israel ".
Terbuktilah bahawa Upin & Ipin juga merupakan agenda tersembunyi Yahudi dalam melemahkan akidah umat Islam. 

Mereka menggunakan Upin & Ipin sebagai
jarum halus terbaru setelah mereka gagal dalam misi Pokemon, Doraemon, Digimon
dan Mamula Moo.

DAN SATU LAGI :
Baru-baru ini Syarikat Apple telah melancarkan iPhone 4G. Diharap ikhwah dan akhawat semua dapat sama2 memboikot iPhone 4g kerana ia sebenarnya adalah agenda yahudi. 'i' pada perkataan iPhone sebenarnya merujuk kepada ' Israel '. 4G bermaksud "GOD, GOLD, GLORY and GIRL".(Sumber)

0 comments:

Posting Komentar